FaZe Jarvis - Banned 4 Life (Official Music Video)

So I actaully made a Music Video... This is of course a joke.
Directed By- m.no-gos.info
harrymaude
Listen to my NEW song - music.apple.com/us/album/b4l/1491768426?i=1491768427
Twitter- liljarviss
Instagram- fazejarvis
Jarvis & Kay Channel- m.no-gos.info/tv-0Jm3RQtmtwxxTc2gZkqDNw
Twitch- www.twitch.tv/liljarvis
Business Inquiries- jarvisjaay@gmail.com
Editor- no-gos.info

Kommentarer

  1. Jarvis

    Jarvis5 dager siden

    I actually made a music video holeeeeeeeeeee

  2. GUCCI BRUV

    GUCCI BRUV5 dager siden

    That’s amazing JARVIS

  3. jovanigaming 248

    jovanigaming 2485 dager siden

    Haters gotta hate remember that jarvis

  4. Okesene Okesene

    Okesene Okesene5 dager siden

    This is y u got report because u aimboting without even looking at ur opponents

  5. Faze Semirmessi

    Faze Semirmessi5 dager siden

    SamTheBeast ya

  6. Jaymon Clark

    Jaymon Clark5 dager siden

    Jarvis is a goat without aimbot

  7. My Thoughts

    My Thoughts11 timer siden

    Maby try and rap

  8. Hayden Eastwood

    Hayden Eastwood11 timer siden

    This is worst than 9-11

  9. Jonathan Rodriguez

    Jonathan Rodriguez11 timer siden

    U so cringe

  10. WillKilpz

    WillKilpz11 timer siden

    This is sooooo bad and cringe yuckkkkk, worse than mumble rap and he tries to make his voice sound so deep amd tough with the autotune when rlly he'd cry over someone punching in the shoulder bc hes never been in a fight the only fight he can take is a build battle fucken nerd fortnite weirdo

  11. Chrinic_Next

    Chrinic_Next11 timer siden

    DOGSHIT SONG

  12. Angel Armenta

    Angel Armenta11 timer siden

    Virgin for lifeeeee

  13. Alex_.

    Alex_.11 timer siden

    Fire

  14. Sv3

    Sv311 timer siden

    Best things ever

  15. Derrye El Quins

    Derrye El Quins11 timer siden

    I fw you Jarvis but this is just terrible like...so bad so so so so bad

  16. SCOPE- 2126

    SCOPE- 212611 timer siden

    Free him

  17. SpAC3GH0sT100

    SpAC3GH0sT10012 timer siden

    This is literally the worst thing I’ve ever seen in my life

  18. KGGammming YT

    KGGammming YT12 timer siden

    Me : playing Jarvis and new song My dad : I like that song Me : what is going on inside your head

  19. TambreYT

    TambreYT12 timer siden

    Yeah yeah we see you xd

  20. Caleb Cobb

    Caleb Cobb12 timer siden

    He autotuned this harddd

  21. lil Andrew

    lil Andrew12 timer siden

    Litttttt🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  22. Caleb Cobb

    Caleb Cobb12 timer siden

    Super cringe lol

  23. Mr.FRESHMELON

    Mr.FRESHMELON12 timer siden

    This sucks

  24. Yt Blade

    Yt Blade12 timer siden

    Cringe

  25. Yasin

    Yasin12 timer siden

    LMAOOOOO GONNA CRY?

  26. iStrolit

    iStrolit12 timer siden

    Memed

  27. Asad Pro

    Asad Pro12 timer siden

    Trust

  28. Asad Pro

    Asad Pro12 timer siden

    These kids he's killing are 10 hp literally

  29. Hintoz

    Hintoz12 timer siden

    thats a controller playa....

  30. Money Mason

    Money Mason12 timer siden

    broooo this is sooo bad

  31. Money Mason

    Money Mason12 timer siden

    broooo this is sooo bad

  32. Money Mason

    Money Mason12 timer siden

    trash

  33. Hibana

    Hibana12 timer siden

    Trash 😂

  34. Joseph Blacklidge

    Joseph Blacklidge12 timer siden

    Gayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  35. Frankie Mcnicol

    Frankie Mcnicol12 timer siden

    Dope

  36. Itz Ghost

    Itz Ghost12 timer siden

    Make a new account tho to play fortnite

  37. Xan

    Xan12 timer siden

    You should be banned from making “music”🤦🏻‍♂️

  38. Darth vader 308

    Darth vader 30812 timer siden

    Just stop

  39. Zacharyq Jordan

    Zacharyq Jordan12 timer siden

    Lol god faze does anything to stay relevant

  40. Samuel Fernandez

    Samuel Fernandez12 timer siden

    tf

  41. Dark SpiderMan 20078

    Dark SpiderMan 2007812 timer siden

    Mad video

  42. Orato Sr

    Orato Sr12 timer siden

    Tf did i just watch

  43. KE • BRACE

    KE • BRACE12 timer siden

    That American accent tho

  44. Trippie J1

    Trippie J112 timer siden

    Gay

  45. الاسطوري و الكنج، ١٣٢٣

    الاسطوري و الكنج، ١٣٢٣12 timer siden

    The only way that your making money is because your brother

  46. Josh V

    Josh V12 timer siden

    Just cringe tbh

  47. melody_ Theo_

    melody_ Theo_12 timer siden

    NO-gos texting Jarvis:”sorry you have been banned for making everyone’s eardrums bleed” Jarvis:”Ight I’m gonna hate on this to

  48. PVxSef -

    PVxSef -12 timer siden

    00:28 your welcome

  49. Mohammed Shabir

    Mohammed Shabir12 timer siden

    Flexing his designer

  50. Conrad Welding

    Conrad Welding12 timer siden

    Lyrics and Music was shit you can't sing without autotune and you're seriously crying over a game?Get a life!

  51. Fhati

    Fhati12 timer siden

    Gay

  52. Camron Yoachum

    Camron Yoachum12 timer siden

    Aimbot u a bot hahahah

  53. Comedy Shell

    Comedy Shell12 timer siden

    Usually I would just ignore my alarm but if this was the sound I would get up as quick as possible to press stop

  54. Fernando Balsevich

    Fernando Balsevich12 timer siden

    No one: Faze Jarvis fanboys: he doesn't deserve being banned from fortnite. Faze Jarvis: idfk i will still make videos of fortnite. (Edit)Faze Kay: Jarvis, you are banned from playing fortnite but you are still insane. Me: spending my life doing this.

  55. Tyler Bravo

    Tyler Bravo12 timer siden

    💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩

  56. ljupceljupce dona

    ljupceljupce dona13 timer siden

    I like your musik

  57. oof oof

    oof oof13 timer siden

    Shit 😂

  58. Ejkz

    Ejkz13 timer siden

    Jarvis I had to unsubscribe after this video

  59. Jurr Senior

    Jurr Senior13 timer siden

    this is gonna be a meme for sure

  60. Ppunky Poo

    Ppunky Poo13 timer siden

    I think its fire.... That u got banned on fortnite

  61. Flash YT

    Flash YT13 timer siden

    Hallo_fabio

  62. NKandKKvlogs

    NKandKKvlogs13 timer siden

    Jarvis stick to fortnite oh I forgot u can’t play

  63. Clyphn

    Clyphn13 timer siden

    Epic, please see this video and let him play again so he can stop making dogshit music

  64. ツLFjacob

    ツLFjacob13 timer siden

    He so wants to be American

  65. Sky Walker Cushman

    Sky Walker Cushman13 timer siden

    How much auto tune to you need?