KSI - Down Like That feat. Rick Ross, Lil Baby & S-X (Official Video)

Get “DOWN LIKE THAT” K-S-I.lnk.to/DownLikeThatID

Watch the BEHIND THE SCENES video! k-s-i.lnk.to/DLTBTSTW

Follow KSI on all platforms: linktr.ee/ksi

Director: Nayip Ramos
Producer : Casey Schreffler

Lyrics:

Hook (S-X)

Why,
You gotta go,
Go and let me down like that (ay)
Down like that
(Oh) Why,
Why you go and let down like that, (ay)
Down like

I was nothin but loyal to you right from the start
You changed up on me as soon as things start getting hard
I’ve only seen the light despite us being in the dark
And you let me down like that, yeah
Down like that (oh why)

Verse 1 (KSI)

Yeah, yeah,
I want that knockdown
Fuck up the system,
Make it shut down,
I’m cold with this, slow man down like Freezer
Wanna backstab like Frieza
Dictate death like Caesar
Always come through with a bee
Got to do a lot to trouble me
Visionary still won’t tunnel me
Me to you, now that will chuckle me
Devilish views when they’re aiming at the profit
Emitting pain till you’re nothing
Remember what I said when that pussy tried moving with the opps
Now he back with the blocks nigga

Hook (S-X)

Why,
You gotta go,
Go and let me down like that (ay)
Down like that
(Oh) Why,
Why you go and let down like that, (ay)
Down like

I was nothin but loyal to you right from the start
You changed up on me as soon as things start getting hard
I’ve only seen the light despite us being in the dark
And you let me down like that, yeah
Down like that (oh why)

Verse 2 (Rick Ross)

(It’s the biggest in the game!)

Phantoms in my yard
So ring around the Rolls (Skrr)
Hardest on the block
The biggest one, da boss
Helicopter pad the home of Sammy Sosa (Biggest)
Stealing all the bases I’m the ladies token (Wooo)

Bitches always bad, I’m known to blow the budgets
Meek was at the crib
So double M the subject (Ahh)
Condo got three levels, Postmate all the lunches
Flippin’ all the kilos, keepin’ all the grudges

Verse 3 (Lil Baby)

Ain’t no more let downs
Unless the top getting dropped
I love it at the top
My concierge don’t ever stop me
You know I fuck with Ross
I even went and bought da block
A hundred million dollars strong
I really came from sellin rocks
Championship belt
Them VVS they spark
Steal it hit the gas and get out on the narcs
Killas move for free
I just can’t pick a cost
Put the drip on market took it to the charts
Now I’m rocking with The Biggest
And I’m fucking with The Boss

Hook (S-X)

Why,
You gotta go,
Go and let me down like that (ay)
Down like that
(Oh) Why,
Why you go and let down like that, (ay)
Down like

I was nothin but loyal to you right from the start
You changed up on me as soon as things start getting hard
I’ve only seen the light despite us being in the dark
And you let me down like that, yeah
Down like that (oh why)
#KSI #RickRoss #LilBaby

Kommentarer

  1. Pain

    Pain2 timer siden

    x1.25 speed thank me later

  2. Clean Clause

    Clean Clause3 timer siden

    Rip juice wrld best rapper

  3. Zhaahir Ahmed

    Zhaahir Ahmed3 timer siden

    Asian parents be like Me: mom I got 90% Mom:

  4. Azne

    Azne3 timer siden

    S-x makes this so sick

  5. Linda Roberts

    Linda Roberts4 timer siden

    Cool song JJ

  6. Кико 2903

    Кико 29034 timer siden

    that first guy looks like kevin owens omg hehe

  7. ademode

    ademode4 timer siden

    Rick Ross: biggest in the gang Me:yeah no sh*t Sherlock

  8. lil fillo

    lil fillo5 timer siden

    good vibes/good life 💔🌍 👇🏼

  9. Jak the kid

    Jak the kid5 timer siden

    That fact when people on the radio talking bout this they never mention s-x but guy easily has the best part of the song

  10. lil fillo

    lil fillo5 timer siden

    good vibes/good life 💔🌍

  11. Mr marvel

    Mr marvel6 timer siden

    "why u got to go and steal my big Mc like dat oooowooo"

  12. Mekhi Roberts

    Mekhi Roberts6 timer siden

    should of had the daBaby on this

  13. Katame

    Katame6 timer siden

    This sounds awful

  14. Gaming Maddnes18

    Gaming Maddnes186 timer siden

    this is amazing

  15. Gaisncbb Gdrhb

    Gaisncbb Gdrhb6 timer siden

    💥💥💥

  16. Code Name Teddy

    Code Name Teddy6 timer siden

    The song is heat but the vocals are iffy for me

  17. William Palin

    William Palin6 timer siden

    Fuckin lit

  18. BTKx Dracula

    BTKx Dracula7 timer siden

    The songs dope but what was the point of that last mumbling dude in it?

  19. cxlch

    cxlch7 timer siden

    1:24 is that me or did I hear ksi say something keep replaying until you hear sound

  20. Abd Chi

    Abd Chi7 timer siden

    For the people who are begging for likes: yo everything ok at home ?!?

  21. Da Silva

    Da Silva7 timer siden

    0:53 ksi did you Just make a jojo reference

  22. TheLordOfFlames -YT

    TheLordOfFlames -YT7 timer siden

    Lowkey thought you had to pay to listen to this song

  23. Zeeshan Mahmood

    Zeeshan Mahmood8 timer siden

    He was lucky with the win?

  24. Gulshan Tufail

    Gulshan Tufail8 timer siden

    Banger

  25. Solaire Warrior of sunlight

    Solaire Warrior of sunlight8 timer siden

    0:41 is what ksi did to logan

  26. NEO

    NEO8 timer siden

    your mom still gay

  27. KNOCK OUT MASTER

    KNOCK OUT MASTER8 timer siden

    Lit

  28. cyber cookie

    cyber cookie8 timer siden

    Oh yeah yeah

  29. ahmed meme ing

    ahmed meme ing8 timer siden

    I made this song my alarm In the morning my bed went to school

  30. TrueGent 999

    TrueGent 9998 timer siden

    1:38 best bit is the motorbike noise missing from the Spotify version

  31. Darris

    Darris9 timer siden

    *This is the only normal comment with no likes*

  32. M'mbungwe Mkangya

    M'mbungwe Mkangya9 timer siden

    Fire

  33. Dario Giraudo

    Dario Giraudo10 timer siden

    Fireeeeeee 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  34. Hind Dev

    Hind Dev10 timer siden

    From fifa to straight fire. 🔥 Massive Respect.

  35. Luis Taco

    Luis Taco10 timer siden

    Let’s go champ!

  36. Pruxcon

    Pruxcon10 timer siden

    did rick ross lose weight? wtf

  37. JuustoPuuro 22

    JuustoPuuro 2211 timer siden

    so gasssssss🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  38. Damn Broski

    Damn Broski12 timer siden

    1:28 rick Ross, 1000x Burger King karate champion

  39. Muhammad Ibrahim

    Muhammad Ibrahim12 timer siden

    The best part: JJ didn't even pay for rick ross and lil baby. On the other hand: Jake paul paid for Gucci mane

  40. Eltoona

    Eltoona13 timer siden

    ion watch KSI but this shit fire bro