REACTING TO LOGAN PAUL'S DISS TRACK

FOLLOW ME ON YOUNOW: www.younow.com/Deji
SUB TO MY MAIN CHANNEL: no-gos.info
►FOLLOW MY REDDIT: www.reddit.com/r/Deji/
JOIN ME LIVE!!: www.twitch.tv/comedyshortsgamer
LEAVE A LIKE FOR MORE
FOLLOW ME AND I'LL FOLLOW YOU BACK!!
►Follow me on Instagram: comedygamer
►Follow Me On Twitter: Deji
►Like me on Facebook: ComedyShortsGamerPage
TURN ON NOTIFICATIONS FOR A SHOUTOUT IN MY VIDEOS!
If you see this comment, type Yes
►BUSINESS EMAIL: businesses@comedyshortsgamer.com
►Add Me On Snapchat: comedygamer
►BUY MY MERCH!: shop.comedyshortsgamer.com
►Click Here to Subscribe: bit.ly/1h6i9oR
Website: www.comedyshortsgamer.com
What I use to Record my Gameplay: e.lga.to/CSG
family friendly pg clean

Kommentarer

  1. MOVIE TIME

    MOVIE TIME49 minutter siden

    Don’t get me wrong am not a Logan Paul fan but you gotta give respect to were is due Logan has my respect for this one ☝️

  2. Echo

    Echo55 minutter siden

    My brain at 3 am: 7:37

  3. POGA

    POGATime siden

    OOH ITS NOT A GOOD PRISON YOU CAN JUST WALK AROUND, YOUR NOT FUNNY!

  4. lewyay

    lewyayTime siden

    7:16 i like the body moving like some elephant

  5. Liban Abdullahi

    Liban Abdullahi2 timer siden

    I LEGIT skip the beginning cuz my volume is always high but this time nice

  6. morning fn

    morning fn5 timer siden

    Stop hating deji it’s kinda heat

  7. sulezuy8

    sulezuy85 timer siden

    7:36 earthquake

  8. مهند الضحيان

    مهند الضحيان5 timer siden

    Ur losing time 7:51 u finished the dance

  9. مهند الضحيان

    مهند الضحيان6 timer siden

    Ur trying to say that’s bad but u can’t

  10. مهند الضحيان

    مهند الضحيان6 timer siden

    Deji u don’t wanna react on it ur trying to get it bad

  11. Hiram Ramirez

    Hiram Ramirez6 timer siden

    No offense I'm not a racist

  12. Hiram Ramirez

    Hiram Ramirez6 timer siden

    Logan is white not black so that is why Logan is singing/rapping

  13. Affan Hameed

    Affan Hameed9 timer siden

    Deji you can’t make good songs and are hating on an actually good song “I focus on the small details” maybe you’re talking bout your dick

  14. Eliott Merlet

    Eliott Merlet10 timer siden

    This just shows deji dont know shit about rap. Theres more to rap than just saying phrases quickly and riming words

  15. Nancy Ijon

    Nancy Ijon13 timer siden

    When deji going broke he react to logan video so he got little VIEW in his video so he can buy foods

  16. I'm fine Thank you

    I'm fine Thank you14 timer siden

    imagine having the will to hate on this regardless of what how good it is

  17. MadHatter_Av

    MadHatter_Av14 timer siden

    This man does not know rap/football/boxing 😂😂

  18. Shefle

    Shefle14 timer siden

    2:53 if anyones having a bad day and wants to laugh Edit: or 7:40 OMG LMAO

  19. Nameless Teki

    Nameless Teki14 timer siden

    Deji🤦🏻‍♂️ it’s fuckin rap🤦🏻‍♂️

  20. Many Garibay

    Many Garibay15 timer siden

    Fuck Logan Paul and jake Paul

  21. Dabomb 45

    Dabomb 4516 timer siden

    7:32 Facts lol

  22. kennybatman2

    kennybatman217 timer siden

    you need the vid.

  23. Cody Harper

    Cody Harper17 timer siden

    “Hopefully...yeah” 😂

  24. Garrett S.

    Garrett S.18 timer siden

    Everyone in the states knows him, but its all good. EVERYONE knows him. Would have/could be the best receiver in NFL history.

  25. Michelle Auville

    Michelle Auville19 timer siden

    F*ck. Logan Paul

  26. Zero Threat

    Zero Threat19 timer siden

    This is one of the worst reviews I've seen

  27. Vincetagram

    Vincetagram20 timer siden

    This shit went way over Deji’s head. He doesn’t have the context to understand half the bars

  28. sub to Driplex

    sub to Driplex21 time siden

    Logan gang

  29. Joel Hastings

    Joel Hastings23 timer siden

    7:40 yo my mans is looking mad thick

  30. Risto Arge

    Risto ArgeDag siden

    Dude you fat

  31. wyatt perkins

    wyatt perkinsDag siden

    Ab best wide receiver at one point

  32. FishAddict •_•

    FishAddict •_•Dag siden

    7:07 For Fat Meme Deji Dance

  33. Alfie Bates

    Alfie BatesDag siden

    I’m starting to dislike deji

  34. JP Vlogs

    JP VlogsDag siden

    It was cause it was black history month and he put online that he is done with all white girls haha

  35. Peyton Lothridge

    Peyton LothridgeDag siden

    He is a retired football player

  36. Soluted Vortex

    Soluted VortexDag siden

    Someone explain the “yeah I took an L but I never really never lose” bar I think I’m overthinking it

  37. jojo koutoulakis

    jojo koutoulakisDag siden

    Go rent a house deji OMG you are still with your parents

  38. Aqua Nix

    Aqua NixDag siden

    7:46 someone meme this

  39. nama kala

    nama kalaDag siden

    Ay it’s better than what you ever did to be fair

  40. It’s Ya Boy Jai

    It’s Ya Boy JaiDag siden

    Oh wait deji still does NO-gos I forgot about him

  41. Nathan Yarkin

    Nathan YarkinDag siden

    People are gonna think I’m joking and Hating but like... Does deji have autism...

  42. Mr Cenzy

    Mr CenzyDag siden

    Deji is more unlikeable than Brie Larson.

  43. Exility Kxy

    Exility KxyDag siden

    7:16 stop please

  44. MOB Squad Gaming

    MOB Squad GamingDag siden

    Idk what’s more worst AB trying to rap or Deji trying to Jerk? 🤔

  45. HaXs Gaming

    HaXs GamingDag siden

    It was head to head

  46. Not Txns

    Not TxnsDag siden

    7:22 fat and cringe

  47. Morhaf Hamish

    Morhaf HamishDag siden

    No hate but he is talking about rapping and in his own song he was just talking

  48. Mason Marlatt

    Mason MarlattDag siden

    It's clear deji has been left on seen alot.

  49. Anwar Verde

    Anwar VerdeDag siden

    Deji low-key thick😂

  50. Deliberate 87

    Deliberate 87Dag siden

    I think of the part where the jail is open as the director saying that he can leave easily but he doesn’t want to or he doesn’t have the mental capacity to leave because he’s not all there mentally

  51. Cole Warner

    Cole WarnerDag siden

    It’s literally Antonio brown wtf

  52. Tanner Grajewksi

    Tanner GrajewksiDag siden

    *sad music playing* *THUMP* *THUMP* *THUMP* *THUMP*

  53. kyler mitchell

    kyler mitchellDag siden

    fuck you

  54. William Tyree

    William TyreeDag siden

    How tf do u not know Antonio brown

  55. aiden bennett

    aiden bennettDag siden

    man you put on some weight

  56. Daniel Farrell

    Daniel FarrellDag siden

    The fact that deji thinks he knows everything I am not the biggest fan of Logan but the song was ok

  57. Kai Parker

    Kai ParkerDag siden

    Man really said: does anyone even know who that guy is bruh ffs

  58. Owen Zanjani

    Owen ZanjaniDag siden

    That girl who left him on scene was the rape allegation

  59. Kori Wingerter

    Kori WingerterDag siden

    Antonio clown has a wife and slid into her dms

  60. Gino Longhi

    Gino LonghiDag siden

    😂😂😂😂😂 4:46